Font: gencat

dijous, 16 de desembre del 2010

Xerrades Per la Gent Gran


Atenció Farmacèutics!!!!


L'any passat la farmacèutica del meu poble, Sant Miquel de Fluvià, va fer una xerrada per la gent gran sobre el bon ús del medicament i pendre bé el medicament, i aquest any unes altres sobre automedicació responsable i inhaladors. Aquestes xerrades són  organitzades pel Col·legi de Farmacèutics  de Girona.

Vaig trobar molt interessant que organitzin xerrades pels ciutadans, sobre temes tan quotidians com aquests. A més a més, si la xerrada l'organitza la farmacèutica crec que li donà un toc de proximitat i confiança. Vaig demanar a la farmacèutica les diapositives sobre les xerrades, i aquí us deixo la portada sobre cada xerrada realitzada. qui li interessi algún tema m'ho comenta i ja faré un post més explicatiu.























Em va donar la impressió que els ciutadans van sortir força contents de la xerrada. Animo a tots els farmacèutics que facin aquestes xerrades els ciutadans del seu Barri.


Fins Aviat! ;)

MaRiNa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada