Font: gencat

divendres, 31 de desembre del 2010

Una anècdota per acabar l’any

Atenció farmacèutics,

Avui he anat a la perruqueria, i mentre em tallava els cabells m’anaven donant conversa. M'han  preguntat com anaven els estudis i quan em falta per acabar, preguntes típiques que han hagut de respondre algun dia tots els estudiants. En dir que només em queda un any per acabar, va i em pregunten:
- I quan acabis la carrera que pots fer?.... Ordenar medicaments i això no?
Quan he sentit aquesta pregunta m’he quedat al·lucinant, he estat apunt de respondre:
- Si clar, he malgastat 6 anys de la meva vida per poder aprendre bé l’abecedari i així poder tenir els medicaments ben ordenats..... “¬¬
Tot això m’ha fet pensar, en que, els farmacèutics encara ens queda molt camí per fer perquè la població ens vegi com uns agents professionals de la salut. En mica en mica em d’informar i ensenyar a la gent sobre el paper del farmacèutic en l’Atenció primària i en l’Atenció Farmacèutica.
Per això, aprofitant que comença un nou any podem fer un nou propòsit.
Farmacèutics, aquest any 2011 ens proposem fer-nos sentir i que la població en mica en mica ens vegi com una eina imprescindible i important en l’àmbit de la salut i no com un botiguer qualsevol que només ordena medicaments.

Fins Aviat! ;)

FELIÇ 2011!!!

MaRiNa

2 comentaris:

  1. Em sembla perfecte el teu propòsit! :D
    A mi això no m'ho han dit mai però sí que m'han preguntat alguna vegada "Cinc anys per acabar en una farmàcia?"

    ResponElimina
  2. Hola i feliç 2011 també!
    Doncs jo Marina passo totalment de l'atenció farmacèutica, de l'atenció primaria i de la comunitaria...No ens preparat per això, i ara no vull fer un màster per poder ser útil en una oficina de farmàcia i invertir més temps i més diners. Crec que en un futur no molt llunyà el farmacèutic desapareixerà de les oficines de farmàcia i només es trobarà en hospitals i indústria.

    ResponElimina